לקוחות יקרים,

בשעה קשה זו, אנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומחזקים את ידי כוחות הביטחון ותושבי קו העימות.

התאגיד מוגדר גוף חיוני לשעת חירום, וככזה אנו ערוכים לתת מענה גם בעתות חירום.

אנו עושים את מרב המאמצים על מנת להמשיך ולהעניק לכם שירות גם במסגרת המצב הביטחוני הקיים.

אנו זמינים עבורכם, להלן פירוט ערוצי התקשורת - 

מוקד שירות לקוחות טלפוני 1800-70-91-92 יפעל בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 15:30

מוקד לדיווח תקלות 24/7 בטלפון  1800-70-91-92 שלוחה 2

אתר התאגיד ואפליקציית MAST זמינים 24/7 לביצוע כל הפעולות

מחלקת השירות הפרונטלי (מתחם אגד) פתוח לקבלת קהל, להלן שעות פעילות:

 ימי א', ב' , ד', ה' בין השעות 08:00-14:00. 

 יום ג' בין השעות 08:00-13:00 ו- 16:00-19:00.

קבלת קהל במשרדי הנהלת התאגיד בשעות הפעילות:

ימי א', ה' בין השעות 09:00-13:00. 

יום ג' אחר הצהרים 16:00-18:30.

 

בתקווה לימים שקטים יותר,

תאגיד מי חדרה.